VHV Charity Pokernight

10 February 2017
Tot op heden opgehaald: € 0,00

VHV Charity Pokernight
Win jij dit jaar de Charity Poker Bracelet?

Wat gaat er boven een avondje genieten van de heerlijkste happen van een chef-kok, bubbels in overvloed en een hoop gezelligheid van de enthousiaste (merendeels gek verklede) pokercrowd? Inderdaad. Niets. Daarom wordt op vrijdag 10 februari 2017 de vierde editie van de VHV Charity Pokeravond georganiseerd in Hotel de Goudfazant in het hippe Amsterdam-Noord. Speel lekker mee. En wie weet loop je aan het eind van de avond de deur uit met de felbegeerde Charity Poker Bracelet om je pols!

"All" in voor het Leontienhuis
Kom meespelen en steun het goede doel van dit jaar: Het Leontienhuis. Een inloophuis - initiatief van oud-wielrenster Leontien van Moorsel – voor mensen met een eetstoornis. Een plek waar een luisterend oor wordt geboden, workshops worden georganiseerd en begeleiding wordt geboden o.l.v. getrainde vrijwilligers/ervaringsdeskundigen.

Clinics voor beginners
Kan je partner pokeren en jij niet? Geen probleem. Schrijf je in voor een (groeps)clinic bij een professionele dealer, stroom in bij de tweede helft van het toernooi en win alsnog het toernooi!

Praktisch
Verkleed je zoals je wilt. Hoe gekker hoe leuker! Afgelopen jaren liepen er cowboys, diva’s en filmsterren rond! De deuren openen op 10 februari 2017 vanaf 18.30. De locatie is de Goudfazant (Aambeeldstraat 10, te Amsterdam Noord). Eten en drank is inclusief voor deze avond. Om 20.00 stipt stopt het diner en opent het toernooi. Kom je met de auto? Geen probleem. Je kunt er makkelijk je auto kwijt.

Nu inschrijven!
Deelname inclusief drank en eten is € 150. Je kan ook een tafel voor 9 personen kopen, waarvoor we je een zakelijke rekening kunnen sturen (stuur ons dan een email). Aan de deur betalen is duurder, namelijk € 180. Schrijf je dus nu in op deze pagina en verzeker je van een plek!

Vragen?
Voor vragen neem contact op met poker@vereniginghetverschil.nl

Arthur van der Meeren
Robbert van Leeuwen