VHV Boksgala 2016

19 November 2016
Tot op heden opgehaald: € 43.399,45

Dit jaar wordt er opnieuw geknokt voor ons goede doel, en wel op 19 november.

In de ring zullen 24 mannen en vrouwen aantreden over 12 partijen van elk 3 rondes (1,5 min per ronde). De boksers hebben zich vijf maanden lang aan een gruwelijke training laten onderwerpen, teneinde zo goed mogelijk op het strijdtoneel te verschijnen. Het zijn allen vechters die nog nooit in een ring hebben gestaan, laat staan onder auspiciën van een officiële bond en scheidsrechter het gevecht met een ander zijn aangegaan!

Vijf maanden lang worden de vechters getraind, onder toeziend oog van vermaarde (ex-)(wereld) kampioenen boksen en kickboksen. Door trainers, die de ambitie hebben om de vechtsport in het positieve daglicht te plaatsen. Naast deze 5 maanden van training, fitness, voeding en discipline, zetten de kandidaat-gladiatoren zich in om zoveel mogelijk tafels te vergeven (verkopen) ten behoeve van het goede doel.

Daarnaast kunnen de (kick)boksers ook gesponsord worden. Dit kan via hun profiel (zie hier) waar de vechters gepresenteerd worden; Hier vinden jullie tevens een link voor mogelijke donaties ten behoeve van Het Leontienhuis.

Tickets voor het bijwonen van het gala, kunnen vanaf eind oktober worden gekocht via deze site:Tickets

Programma: (wijzigingen voorbehouden)

18:00 Deuren open Sugar City

19:00 Start programma met welkomstwoord

19:15 Start eerste gevecht

20.30 Pauze wedstrijden en veiling voor het goede doel

22.30 Laatste wedstrijd

22:31 Start After Party

01:00 Last Dance

(De toegangstickets worden via de boksers op uitnodiging verspreid).

Voor meer informatie: boksgala@vereniginghetverschil.nl

bekijk de deelnemers