VHV Boksgala 2015

24 January 2015
Tot op heden opgehaald: € 0,00

Op 24 januari 2015 wordt opnieuw geknokt voor ons goede doel. In de ring zullen 24 mannen en vrouwen aantreden over 12 partijen van elk 3 rondes, die zich vijf maanden lang aan een gruwelijke training hebben laten onderwerpen, teneinde zo goed mogelijk op het strijdtoneel te verschijnen. Het zijn allen vechters die nog nooit in een ring hebben gestaan, laat staan onder auspiciën van een officiële bond en scheidsrechter het gevecht met een ander zijn aangegaan!

Vijf maanden lang, onder toeziend oog van vermaarde (ex-)(wereld) kampioenen boksen en kickboksen. Kosteloos en belangeloos vanuit de trainers, die onze ambitie om de vechtsport in het positieve daglicht te plaatsen omarmen. In ruil voor deze gratis 5 maanden van training, fitness, voeding en discipline, stellen de kandidaat-gladiatoren zich ten doel om tenminste één tafel met acht toeschouwers te sponsoren op de avond zelf.

Zoals de kinderen van Dream 4 Kids moeten knokken voor hun toekomst, zo knokken onze vechters zich naar één avond, één gevecht, waarbij ze naast een fantastisch resultaat voor Dream 4 Kids, ook een enorme overwinning op zichzelf zullen boeken!