VHV kiest voor Het Leontienhuis

Vanaf 2016 zal Vereniging Het Verschil zich gaan inzetten voor Het Leontienhuis van Leontien van Moorsel.  Het Leontienhuis wil de kwaliteit van leven van mensen met een eetstoornis en hun naasten verbeteren.

Vereniging Het Verschil (VHV) kiest iedere twee jaar een nieuw goed doel om zich voor in te zetten. Elf instellingen waren door de leden van VHV aangedragen als kanshebber; na een eerste internetstemming bleef een top 3 over. Die doelen mochten zich presenteren tijdens de algemene ledenvergadering. Naast Het Leontienhuis hielden ook Go4Children en Lymph & Co een krachtig pleidooi. Met meerderheid van stemmen kwam Het Leontienhuis als winnaar uit de bus.
Dat betekent dat VHV in 2016 en 2017 zich volledig zal richten op Het Leontienhuis. Naast het initieren van evenementen om zoveel mogelijk geld in te zamelen, zal Het Leontienhuis ook met organisatorisch advies worden ondersteund.