VHV Boksgala 2018

24 November 2018
Tot op heden opgehaald: € 56.199,75

Eventbrite - VHV Boksgala 2018

Op 24 november 2018 staat de vijfde editie van VHV Boksgala weer gepland in SugarCity. Een groots evenement waar mannen en vrouwen uit verschillende gewichtsklassen en van diverse professionele achtergronden het tegen elkaar opnemen in de ring.  Maanden vooraf trainen de vechters intensief met professionele trainers om fit te worden voor dé wedstrijd van hun leven. Verdeeld over zo’n 12 wedstrijden van 3 rondes vechten ze hun eerste (kick-)boks wedstrijd in een zaal met 600 gasten in black tie aan dinertafels. Een avond vol spanning, gezelligheid en saamhorigheid. Het doel van het Boksgala is om zoveel mogelijk geld op te halen voor de Depressie Vereniging.

Het Boksgala is geïnspireerd op het 'White Collar Boxing' concept uit de Londense City waar bankiers, artsen en advocaten zonder enige (kick)bokservaring het tegen elkaar opnemen in de ring voor het goede doel. De deelnemers van ons Boksgala hebben een vergelijkbaar profiel en nodigen hun achterban uit voor het dineren aan de tafels rondom de ring. We verwachten dit jaar 600 gasten.

Over Vereniging Het Verschil & de Depressie Vereniging

Het Boksgala is een initiatief van Vereniging Het Verschil (VHV) dat in is 2008 opgericht. VHV kiest iedere twee jaar een goed doel uit waarvoor geld wordt ingezameld. Deze keer is er gekozen voor de Depressie Vereniging . De stichting richt zich op mensen met een depressie én hun naasten. Mensen met een depressie hebben baat bij regelmatig contact met anderen die vergelijkbare klachten hebben. De Depressie Vereniging speelt hierop in, door een netwerk aan te bieden van supportgroepen . Met het organiseren van events zoals het Boksgala zet Vereniging het Verschil  zich 2 jaar lang in om het aantal supportgroepen landelijk uit te breiden.

Aanwezig zijn op het Boksgala?

Het Boksgala is een besloten event, tafel- en staplekken worden verkocht via de vechters. Vraag de (kick)bokser waarvoor jij komt om de code voor het bestellen van tickets.

Niet aanwezig, toch kijken?
Goed nieuws voor wie niet kan komen maar toch graag vanuit de luie stoel wil kijken: wij streamen het Boksgala liveop 24 november. Opbrengsten voor de tickets ad 45,- euro gaan uiteraard ook naar de Depressie Vereniging. Koop nu je tickets!

Vragen?

Mocht jij vragen hebben mail ons gerust via boksgala@vereniginghetverschil.nl

Op de hoogte blijven? Volg ons op Facebook

VHVBoksgala.nl

bekijk de deelnemers

Sponsors gezocht!
Wij zijn op zoek naar bedrijven die het Boksgala willen ondersteunen. Draag je ons goed doel de Depressie Vereniging een warm hart toe? Gaat je hart sneller kloppen van een mooie bokswedstrijd? Is een van de deelnemers een collega, familielid, vriend(in) of klant? Ons event biedt het ultieme podium om jouw bedrijf in de spotlight te plaatsen!

Sponsormogelijkheden
De foto geeft inzicht in de exposure mogelijkheden voor je bedrijf. Daarnaast wordt het bedrijfslogo in het programmaboekje meegenomen en krijg je aandacht via posts op onze Facebook pagina. Zoek je iets geheel anders? Neem dan contact met ons op.

Aftrekbaar
Vereniging Het Verschil beschikt over een ANBI-status, dus is een sponsordonatie voor de fiscus aftrekbaar. Doe er je voordeel mee!

Vragen?
Mocht jij vragen hebben mail ons gerust via boksgala@vereniginghetverschil.nl of neem contact op met Bob Huuskes via 06 30 23 35 03 of Joost van der Klooster via 06 53 35 82 78.

plaatje-boksen-v4.jpg