20 Km van Parijs 2020

+-+-+-+-+-+-+Helaas is de wedstrijd tot nader order uitgesteld +-+-+-+-+-+-+-+-+-+

Datum: zondag 11 oktober 2020

Na een super succesvolle eerste editie in 2018 (48 VHV deelnemers), gaan we in 2020 wederom met elkaar de 20 kilometer van Parijs rennen. Hardlopen met uitzicht op de Eiffeltoren, er zijn minder aantrekkelijke parcours te bedenken. Met een minimaal hoogteverschil en een gemiddelde temperatuur van 10 graden is het ook een loop die goed te doen is.

De 20 Kilometer van Parijs wordt sinds 1979 georganiseerd en ook dit jaar gaan we met een eigen VHV groep naar Parijs om zoveel mogelijk geld op te halen voor Contacthond, het goede doel waar VHV zich in 2020 en 2021 inzet.

Registreren via deze link: INSCHRIJVEN

Voor vragen stuur een email.

Met sportieve groet,

Charlotte Troost
Demi Wilkes
Dennis Albada Jelgersma
Janneke Pennings
Maud Schouten
Niels Lammerts

bekijk de deelnemers
Info

De 20 KM van Parijs is al jaren een begrip in de hardloopwereld en is één van de top-evenementen in Europa.

Startdatum 11 oktober 2020
Starttijd 10:00:00
Start Trocadero
Finish Eiffeltoren
Tijdslimiet 03:00:00

Parcoursbeschijving Hoogteverschil is maximaal 30 meter. In het begin is er een stijging en vervolgens is het vlak tot redelijk vlak.
Weersomstandigheden De temperatuur ligt gemiddeld rond de 10 graden.
Verzorging er zijn 4 stations aanwezig met o.a. water, sportdranken, sportrepen en fruit.

Voorwaarden ten aanzien van deelname en hotel boeking:
  • De VHV organiseert dit event met de officiële organisatie van de 20Km van Parijs ( https://www.20kmparis.com);
  • Tot op heden gaat de race nog gewoon door ondanks de Covid19;
  • Indien de organisatie (20kmParis) de race annuleert/aanpast/uitstelt, zal de VHV dit integraal overnemen en accepteren; De VHV kan nergens verantwoordelijk/aansprakelijk voor worden gehouden (Voorwaarden VHV);
  • De mogelijke inschrijfkosten (a 50 eur) zullen of worden vergoed, of kunnen worden gebruikt voor een volgende editie van de Run;
  • Mbt het hotel: de opgave bij de inschrijving voor deelname is bindend (bij annulering moet iedereen zelf de kosten voldoen);
  • Uiterlijk 1 september 2020 kan de logies worden gewijzigd, mbt aantal nachten/aantal personen;
  • Na 1 september 2020 zullen de kosten onherroepelijk zijn, zoals geregistreerd/opgegeven;
  • De loper betaalt zelf de kosten voor het hotel, dmv Credit Card bij incheck in het hotel;
  • De VHV zal de kosten voor deelname en mogelijke F&B kosten, vooraf aan de loper factureren; deze kosten dienen uiterlijk op 1 oktober 2020 te zijn voldaan.
  • Bij annulering van het event, zullen de sponsorinkomsten (donaties) voor Stichting Contact Hond; in overleg met de donateur en loper, ten gunste komen aan de Stichting Contact Hond
Deelname aan deze race, geeft de mogelijkheid om met de VHV ook de New York Marathon 2021 mee te lopen.

De organisatie houdt zoveel mogelijk rekening met de gezamenlijke wensen waarbij zij zo goed mogelijk de kwaliteit en gezelligheid zal bewaken.
Door het invullen en ondertekenen van dit document committeer jij jou tot een minimale sponsoring bijdrage van 250 Euro. Deze sponsoring/donatie moet voor 8 oktober 2020 online zijn gecommitteerd. De VHV zal je profiel online (www.vereniginghetverschil.nl) plaatsen om daarmee sponsordonaties te genereren voor het goede doel van 2020/21 (Stichting Contact Hond).

VHV bestelt de (gegarandeerde) startbewijzen voor de 20KM van Parijs bij een touroperator, hier is de loper aan gebonden.
Definitieve deelname aan de door de VHV georganiseerde events, is mogelijk onderhevig aan goedkeuring van het bestuur van de VHV!

De kosten voor de deelname aan dit Event zijn als volgt:
Het startbewijs kost 50 euro, de indicatieve (maximale) kosten voor de hotel overnachting op basis van logies is 250 Euro pp per nacht (op basis van single bezetting). Indien je met een partner reist, zal hij/zij de zelfde prijs per overnachting moeten betalen.
Ook kunnen er kosten worden gerekend voor Food & Beverage, deze zullen op een later moment worden gecommuniceerd.
De kosten worden na bevestiging van je deelname aan je gefactureerd. Niets wordt gegarandeerd totdat de reis en en het verblijf bevestigd en betaald is; gelieve hier rekening mee te houden.