Ticket livestream Boksgala

livestream-foto-website.jpg

Op 25 november vindt de zesde editie van het VHV Boksgala plaats in Studio 21. Maandenlang hebben de vechters intensief getraind met professionele trainers om fit te worden voor dé wedstrijd van hun leven. Verdeeld over 8 wedstrijden van 3 rondes vechten ze hun eerste (kick-)bokswedstrijd in de ring. Beleef het VHV Boksgala live mee en steun direct het goede doel, Stichting Anne-Bo!

asset-6_300x.png

Praktische informatie
- Het VHV Boksgala start op 25 november om 18.30 uur CET en eindigt rond 23.00 uur CET
- Een ticket kost 35 euro. De opbrengst ervan gaat naar Stichting Anne-Bo

Vereniging het Verschil
Het Boksgala is een initiatief van Vereniging Het Verschil (VHV) dat in is 2008 opgericht. VHV kiest iedere twee jaar een goed doel uit waarvoor geld wordt ingezameld. Deze keer is er gekozen voor de
stichting Anne-Bo. De stichting begeleidt meiden naar en tijdens hun studie met een studiebeurs en een persoonlijke coach. Met het organiseren van events zoals het Boksgala zet Vereniging Het Verschil zich twee jaar lang in om het aantal coaches voor de meiden uit te breiden.

Volg ons!
www.vhvboksgala.nl