Christmas Singalong!

dagen uur minuten seconden
15 December 2019
Tot op heden opgehaald: € 0,00

ticket2.jpgWe gaan kerstliedjes zingen in Den Bosch! Onder de rook van de Sint Jan, op de prachtige Parade bij het "Bosch Winterparadijs"

BESTEL HIER JE TICKETS!

We sluiten de twee jaar voor de Depressievereniging af met een heuse Christmas Singalong voor de hele familie.  Voor de singalong is er een gezellig samenzijn voor de leden van VHV, onze vrienden van de Depressievereniging, de NewYorklopers, en ieders gezin. Heb je gezellige vrienden, buren of familie? Neem ze mee! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Het moment om elkaar weer eens te zien en te spreken, terwijl de kinderen schaatsen, een cadeautje grabbelen of geschminkt worden. En we spelen BINGO! Met mooie prijzen voor jong en oud!

Hierna gaan we naar buiten voor een uur White Christmas, SantaClaus is coming to Town, Eenzame Kerst, Gloria in exelsis Deo en vele andere bekende kerstkrakers. Iedereen krijgt een boekje met alle teksten, dus zing uit volle borst mee onder leiding van de band van VHV-lid Danielle: Colibri! De singalong is voor heel Den Bosch en omstreken, dus we hopen op een mooi Brabants koor met een toefje Goois/Amsterdams!

Om de kosten te kunnen dekken vragen we een entreeprijs van 20 euro voor volwassenen, en 10 euro per kind. Dit is inclusief drankjes en bitterballen gedurende ons besloten deel, plus de bingo met mooie prijzen en cadeautjes in de grabbelton voor de kids. Het schminken en schaatsen is tegen meerprijs. De prijs is exclusief servicekosten die we moeten afstaan aan de boekingsmodule Eventbrite en 21% BTW.

Eten na afloop?
Na afloop is er de gelegenheid om mee te gaan eten in Den Bosch. Dit staat los van het arrangement. Vind je het leuk om mee te eten? Stuur dan een mailtje met het aantal personen (volwassenen/kinderen) naar pr@vereniginghetverschil.nl

15:30 - 17:00 uur Drankje, bitterbal en bingo! Met cadeautjes voor de kids in een grabbelton, schminken en schaatsen.
17:00 - 18:00 Christmas Singalong!
na 18:00 - Eten voor wie wil (valt niet in het arrangement)

Parkeren kan in de Parkeergarage St.-Jan aan de Hekellaan 25.

(FOTO Winterland Den Bosch: Arno Lucas)
winterparadijs3519kl.jpg

Patrick Moreu +4