VHV Family Obstacle Run 2019

12 May 2019
Tot op heden opgehaald: € 1.163,00

Voor de tweede keer organiseren wij de VHV Family Obstacle Run: 12 mei 15:00 bij Amsterdam.

Dit jaar krijgen we zowaar een eigen startvak bij de Family Day van organisator Strong Viking. Zij wonnen diverse awards, waaronder: Best Family Run in 2017, Best Obstacle Run 2016 en 2017, en Best International Event 2018.

Wij verwachten dit jaar 20 volwassenen en 30 kinderen!

Op 12 mei start onze groep om 15:00 vanuit een eigen startvak. Maar niet voordat we samen op coole muziek wat strek en springoefeningen gedaan hebben! Op de 3 kilometer (vanaf 5 jaar) of 5 kilometer (vanaf 10 jaar) lange stormbaan kun je samen met vrienden en familie het modderige maanlandschap bedwingen, met veel leuke hindernissen.

Vorig jaar was er zelfs een kinder-verjaardagsfeestje-team: 2 ouders en 7 kinderen. De volgende dag hadden de kinderen allemaal het gratis T-Shirt van het evenement aan naar school. Talk of the day!

Dit jaar zetten wij ons in voor de Depressie Vereniging: samen sterk tegen depressie. Elk team vragen we een profiel aan te maken op onze VHV website, waarop mensen kunnen sponsoren. We vragen je team om zelf die website-pagina te promoten, zodat jij sponsorgelden kan ontvangen voor de Depressie Vereniging. Je betaalt wel zelf je eigen ticket, zodat jouw sponsorgelden ook volledig naar de Depressie Vereniging gaan. Tenslotte: je krijgt een iets gereduceerd tarief (namelijk het early bird tarief).

Als je je ticket gekocht hebt, krijg je bericht van ons hoe je een sponsor-profiel kan aanmaken.

KLIK HIER om een of meer tickets te kopen!

Met sportieve family groet,

Bob Huuskes
Dennis Albada Jelgersma
Jeroen Dijkman