New York Marathon 2019

dagen uur minuten seconden
03 November 2019
Tot op heden opgehaald: € 206.390,73

De fameuze New York City Marathon is de droom van iedere marathonloper. In de city that never sleeps is deze marathon absoluut onvergetelijk, van de eerste tot de allerlaatste meter.

De start is op Staten Island. Je eerste kippenvelmoment heb je aan de voet van de imposante Verrazano Narrows Bridge, die je samen met tienduizenden lopers tegelijk bedwingt. Na deze brug ben je in Brooklyn en vanaf hier staan tienduizenden supporters om je aan te moedigen tijdens de kilometers die leiden naar Queens en vervolgens Manhattan. Op First Avenue staat nóg meer publiek en tientallen bandjes die je een boost geven als de vermoeidheid een rol gaat spelen. 'You can do it!' Na een kort uitstapje door de Bronx verschijnt dan eindelijk Central Park. Hier neem je de laatste (loodzware) heuveltjes voordat je na 26,2 miles de bekroning van al je inspanningen bereikt: de finish!

Meedoen voor je Bucketlist, meedoen voor de Depressie Vereniging, meedoen voor de gezelligheid, of gewoon FOMO....Schrijf je in voor de 7e VHV NYC Marathon 2019!!

De inschrijving is vol!

Voor wachtlijst of voor meer informatie: running@vereniginghetverschil.nl

bekijk de deelnemers

Programma:

(wijzigingen voorbehouden)

Vrijdag 1 november

- Vertrek naar JFK
- Aankomst hotel (info volgt)
- Arrival dinner ( info volgt)
- Good night sleep

Zaterdag 2 november

- Breakfast
- Ophalen startbewijs - Jacob Javitz Convention Center ( Vergeet je ID niet!)
- Leisure
- 18:00 Pasta Dinner
- 22:00 Early Night

Zondag 3 november - RACE DAY!

- 05:00 Early wake up
- 05:15 Verzamelen in de Lobby