VHV Family Obstacle Run

22 April 2018
Tot op heden opgehaald: € 1.491,00

Depressie overwinnen doe je samen met anderen. Daarom organiseren we nu een Friends & Family Obstacle Run, waar je elkaar kan helpen om ook allerlei obstakels te overwinnen!

Doe mee met je familie (vanaf 6 jaar) of vrienden, of met je eigen Depressie Vereniging Supportgroep deelnemers. Samen elkaar helpen is de gedachte van deze race voor jong en oud, depressie of niet.

Op de 3 of 5 kilometer lange stormbaan overwinnen Mud Masters vanaf 6 jaar samen met vrienden en familie het modderige maanlandschap met veel leuke hindernissen. Zo ga je op het Mud Masters Family-parcours samen een onvergetelijk avontuur aan in de buitenlucht, en maak je samen herinneringen voor het leven.

De inschrijving is gesloten; als je alsnog wil meedoen stuur een email naar events@vereniginghetverschil.nl

Voor algemene en Additionele Informatie (PDF)

bekijk de deelnemers