VHV Invitational Golf

22 September 2022

Datum: donderdag 22 september 2022

Het is weer tijd voor een heerlijke zomermiddag 18-holes lopen op een van de  mooiste banen van Nederland. 'The VHV Invitational' wordt georganiseerd op donderdag 22 september a.s. op de Noordwijkse Golfcub! De ligging aan het Noordzeestrand, de weidse vergezichten en de architectuur maken de baan bijzonder uitdagend.
The ‘VHV Invitational’ zal aanvangen om 12.30 uur. Na de 18-holes wedstrijd zal er vanaf 18.00 uur een welverdiende borrel met aansluitend een heerlijk diner plaatsvinden. Voor € 2.500,00 (ex BTW) koopt u een all-inclusive flight voor 4 personen. Alle opbrengsten komen uiteraard volledig ten goede aan Stichting Contacthond.

De Noordwijkse Golfclub is een van de mooiste banen van Nederland en scoort hoge ogen in geheel Europa. De ligging aan het Noordzeestrand, de weidse vergezichten en de architectuur maken de baan bijzonder uitdagend. De spelers worden deze dag getrakteerd op een geheel verzorgde dag, inclusief lunch, diner en het nodige entertainment.

De uitnodiging voor dit event is beschikbaar via deze link en deze kunt u gebruiken om door te sturen naar mogelijke geïnteresseerden.

U kunt zich aanmelden door een mail te sturen naar golf@vereniginghetverschil.nl. We nemen graag binnenkort contact met u op m.b.t. deelname en hopen u uiteraard van harte te mogen ontvangen op 22 september 2022!

Met sportieve groet,

Fleur Runhardt