NY Marathon 2022 (update)

dagen uur minuten seconden
06 November 2022
Tot op heden opgehaald: € 106.960,81

De 51e editie van de New York City Marathon!

Voor de 8e keer gaan we met een groep vmet VHV lopers naar The Big Apple voor de marathon der marathons. Voor velen een ultiem doel… een marathon lopen en dat in New York. Het lopen van de NYC Marathon met VHV betekent een vlekkeloze organisatie, gezamenlijke trainingen en wedstijden in Nederland en in New York een geweldig hotel, heerlijke borrels en diners en de kick van het gezamenlijk behalen van het ultieme doel… de finish in Central Park!

Het uitlopen van een marathon is een wereldprestatie en hoe mooi is het om die prestatie te koppelen aan het geweldige goede doel waar VHV zich in 2020 en 2021/22 aan gecommitteerd heeft, Contacthond. In 2019 werd een recordbedrag opgehaald van ruim EUR 206.000; lukt het dit record in 2022 te breken?

De inschrijving is gesloten.

Voor meer informatie, of wachtlijst, gelieve te emailen naar: running@vereniginghetverschil.nl

Verdere informatie volgt.

Met sportieve groet,

Dennis Albada Jelgersma