New York City Marathon 2024

dagen uur minuten seconden
03 November 2024
Tot op heden opgehaald: € 0,00

De 53e editie van de New York City Marathon!

Voor de 9e keer gaan we met een groep met VHV lopers naar The Big Apple voor de marathon der marathons. Voor velen een ultiem doel… een marathon lopen en dat in New York. Het lopen van de NYC Marathon met VHV betekent een vlekkeloze organisatie, gezamenlijke trainingen en wedstijden in Nederland en in New York een geweldig hotel, heerlijke borrels en diners en de kick van het gezamenlijk behalen van het ultieme doel… de finish in Central Park! Het uitlopen van een marathon is een wereldprestatie en hoe mooi is het om die prestatie te koppelen aan het geweldige goede doel waar VHV zich in 2023/2024 aan gecommitteerd heeft, Stichting Anne-Bo. In 2019 werd een recordbedrag opgehaald van ruim EUR 206.000;  Ook in 2022 was het bedrag weer adembenemed, ruim EUR 105.000. Lukt het deze records in 2024 te breken?

Inschrijving voor de pre-registratie kan via deze link!
Toekennen van startbewijzen gaat volgens de criteria op de pagina (Meer informatie).

Voor meer informatie, of wachtlijst, gelieve te emailen naar: running@vereniginghetverschil.nl
Verdere informatie volgt.

Met sportieve groet,
Dennis Albada Jelgersma
Maurits Duynstee
Nico Schuurbiers

De VHV kan maar aan een beperkt aantal startbewijzen komen. De toekenning van startbewijzen gaan volgens de volgende Criteria:

• VHV lidmaatschap
  • Eerder Marathon NYC gelopen met VHV (hoe vaker hoe meer kans)
  • Familielid van VHV leden/lopers
  • Op te halen sponsorbedrag
  • Beoogde eindtijd
  • Datum van inschrijving
  • Leeftijd van de loper
  • Wildcard - door VHV Marathon Organisatie

Bij het toekennen van de startbewijzen wordt tevens gekeken naar de betrokkenheid van de loper; bij deelname aan de gezamelijke (groeps) activiteiten, trainingsruns, op te halen geldbedrag voor het goede doel, etc.