Huub de Klerk

NY Marathon 2022 (update)
Tot nu toe opgehaald
€ 1.171,08

Wat is je loop (nick) naam?

Frek

Wat is je leeftijd?

Man of Vrouw?

Man

Wat is je (huidige) gewicht?

Wat is je lengte (in cm)?

Hoeveel marathons heb je al gelopen?

Wat is je snelste tijd (hh:mm:ss)?

Wat is je target tijd (hh:mm:ss)?

Wat is je favoriete Sportclub?

NY Yankees

Loop je met muziek?

Wat is je favoriete running song?

Survivin’ - Bastille

Hoeveel Km loop je (gem.) in de week?

Hoeveel Km denk je totaal in 2022 te lopen?

Op welk merk schoenen loop je?

ander merk

Wat is je favoriete runninggear

Adidas Ultraboost 20

Wat is je favoriete running gadget?

GU Campfire S'mores

Welke sportdrink gebruik je?

Geen

Sex voor de Race?

No Comment!

Wat drink je het liefts na de Marathon?

Bier!

Wat doe je na de Marathon?

Feesten!

Waarom moet je mij voor Stichting Contact Hond sponsoren?

COVID-19 oftewel de Coronavirus-pandemie gooide de wereld waarin we leven drastisch om. Het veranderde de normale manier van leven en de interactie met de mensen om ons heen. De meeste beroepen leden aan een verhoogde mate van burn-out en stress. Als je langdurig (teveel) stress en spanning ervaart kan je overspannen raken of zelfs in een toestand belanden die we burn-out noemen. Opgebrand. Je hebt lichamelijk en geestelijk teveel van jezelf gevergd, op werk en/of privégebied. Om weer in balans te komen is een lang en intensief traject nodig. Het programma van Contacthond is erop gericht je niet alleen inzicht te geven waar de struikelpunten zijn, maar vooral om je zoveel als mogelijk te laten ervaren hoe het is om de regie weer in eigen hand te hebben. Naast dit goede werk, spelen therapiehonden een belangrijke rol bij therapievormen als logopedie, speltherapie, psychomotore therapie, ergotherapie en revalidatie/fysiotherapie. Door te doneren via onderstaande link, hopen wij dat ook jij een steentje wil bijdragen! Hiermee help je Contacthond met de financiering voor nieuwe projecten. Namens ons en Contacthond: heel erg bedankt!