Zonnig VHV Invitational goed voor 34.000 euro

img_3054.jpgOp dinsdag 26 juni is de 5e editie van the VHV Invitational gespeeld op Golfclub Toxandria. Een fantastische dag waarbij 20 teams aanwezig waren. Vanwege het prachtige weer was de warm-up niet meer nodig en werden de gasten op het terras welkom geheten door de organisatie. Hier werd benadrukt dat naast een mooie golfdag de aandacht en inkomsten voor de Depressie Vereniging centraal staan op deze dag.

Om 13uur werd er vanaf alle 18 holes gestart met shot-gun. In de baan was er op verschillende locaties een verfrissing, een beat the Pro Hole met Mark Reynolds en natuurlijke de kans op een Rolex op hole 4 bij het slaan van een hole-in-one. Deze is niet gevallen maar wel de neary welke ook goed was voor een waardebon van EUR 500 bij Schaap & Citroen.

Mark Reynolds trakteerde de aanwezigen tijden de borrel nog op een mooi trick-show. Bij aanvang van het diner heeft Cornelie Sprenger als ervaringsdeskundige de gasten meer verteld en laten zien over het begrip Depressie. Natuurlijk mocht ook in deze editie de Bingo niet ontbreken zodat uiteindelijk iedereen in de prijzen is gevallen.

We kijken terug op een fantastische dag met een mooie opbrengst van ruim 34.000 euro voor de Depressie Vereniging!

Wij danken nogmaals Toxandria voor haar gastvrijheid, onze gasten, sponsors en donateurs voor deze top dag!

schermafbeelding-2018-06-20-om-17_23_41.png