Aan de slag!

5a8ed37a2d6a5d0001695d46_website-over-ons-v2-p-1600.jpegHet heeft er alle schijn van dat we eindelijk aan de slag kunnen voor Stichting Contacthond. Ten tijde van dit schrijven wordt de euforie over het opheffen van de coronamaatregelen echter overschaduwd door de verschrikkelijke gebeurtenissen in Oekraïne. Het voelt bijna ongepast om aan de gang te gaan met het plannen van evenementen, terwijl er een vreselijke oorlog gaande is. Maar de andere kant van de medaille: Contacthond verdient alle steun. Dus begint de agenda zich langzaam te vullen.

De draaiboeken mogen dus weer uit de kast. De komende tijd zal er één zijn van plannen maken, weer fysiek bij elkaar komen en overleg tussen de event-coördinatoren onder de bezielende leiding van Patrick. Natuurlijk zal ook de ALV weer gepland worden, en moeten we nog steeds officieel afscheid nemen van ons vorige goede doel, de Depressievereniging. Hou je mail en groepsapp dus in de gaten!

BTW: Volg je VHV al op facebook en instagram?