Woordje van de Voorzitter

Graag geef ik je als voorzitter van Vereniging het Verschil (VHV) een korte persoonlijke toelichting op onze vereniging.

VHV is in 2008 opgericht en bestaat uit 30-leden. VHV heeft als doel een waardevolle en duurzame bijdrage te leveren aan de samenleving. Onze leden willen graag tijdens hun werkzame leven als een actieve bijdrage leveren aan de samenleving. Dit doet de VHV door eens in de 2-jaar een nieuw goed doel te kiezen waarmee we 2-jaar gaan samenwerken. Met het organiseren van evenementen zoals een autorally, pokertoernooi of boksgala haalt de VHV geld op alsook geven we hiermee het goede doel extra naamsbekendheid.

Daarnaast ondersteunen de individuele VHV-leden met hun eigen vaardigheden en netwerk het goede doel. Denk daarbij aan een 5-jaren businessplan, HR, legal en communicatie activiteiten. Daarmee maken wij als VHV het verschil! Ons target is om per 2-jaar periode tenminste een financiële bijdrage van EUR 100.000 aan het goede doel bij te dragen. Vaak werken we met een specifiek doel of project om onze donateurs zo concreet mogelijk inzage te geven waar de financiële middelen aan besteed worden.

Tot zover even een kleine persoonlijke toelichting op het hoe en wat van onze vereniging. Tot snel, hartelijke groeten, Jeroen Dijkman