Tien jaar VHV goed voor ruim 1,5 miljoen euro

vhv1.jpgHet cliché is waar: time flies when you're having fun. Tien jaar VHV zijn voorbij gevlogen! We zijn het hele jaar jarig, maar vierden onze verjaardag op 2 februari met leden, oud-leden en goede doelen in het sfeervolle Club Dauphine.

Waar onze twee Jaspers werden verrast werden met de titel erelid en lid van verdienste. We bekend maakten dat we in 10 jaar ruim 1,5 miljoen netto bij elkaar hebben gesprokkeld met onze evenementen. Geld dat bij zeven fantastische goede doelen terecht is gekomen! Dat de teller voor nummer acht, De Depressie Vereniging, inmiddels op 160.000 euro staat. We dit jaar nog hele mooie evenementen te gaan hebben. En het nog lang onrustig bleef na de fenomenale quiz van Dennis, met weetjes die we maar snel weer vergeten. Al met al een fantastische avond, die ons maar weer eens doet beseffen wat een geweldige club mensen zich belangeloos inspant voor VHV. Dankbaar, en trots! Op naar het volgende lustrum!

Kijk
hier voor alle foto's van het lustrum!

vhv2.jpg