VHV kiest voor Stichting Contacthond

img_20191125_215253_resized_20191129_015513956.jpgHet nieuwe goede doel dat VHV in 2020 en 2021 gaat steunen is de Stichting Contacthond. Tijdens een spannende verkiezing op de ALV maandag 25 november won Stichting Contacthond het van de Stichting Alzheimer en Free a Girl Stichting Contacthond zet sinds 2007 speciaal opgeleide honden in als bijzonder hulpmiddel bij kortdurende therapie- en coaching trajecten.

De drie doelen mochten zich tijdens de ALV presenteren in een tien minuten durende presentatie, nadat zij al top 3 uit de internetstemming waren gekomen. Na de presentatie volgde een vragenronde van nog eens tien minuten. Tijdens een laatste elevatorpitch konden de doelen de urgentie benadrukken van onze steun.
Hierna volgde een spannende verkiezingsuitslag, waarbij lang onduidelijk bleef wie er nu zou gaan winnen. Uiteindelijk trok Stichting Contacthond aan het langste eind. We feliciteren de winnaar en natuurlijk ook leden Evelien en Fleur, die dit goede doel hebben voorgedragen. Op naar twee jaren met mooie nieuwe evenementen!